2/2 2012

Här har de hänt grejer.

Vi firade jul hos pappa, vi hade en "riktig" tomte. Alla barnen var helt exsatiska. Vendela var inte rädd hon o snart satt hon i tomtens knä o jätte nöjd. ;)

Barnen fick fina Julklappar, o eftersom jag hade jobbat kunde vi köpa extra fina Julkappar. ;) Mario fick ett nitendo Ds av oss o man kunde höra lycklan i rösten, visst fick han mycket mer, men tror de var de bästa.

Vendelas bästa var Skrållan dockarn hon fick av morfar, hon är helt övertygad om att de är en "rikitg" docka som hon utrycker de. ;)

William var försyld o sov när tomten kom, men de bästa var någ en ikea mjuk fotboll, han bara älskar att kasta om kring med den och vem vet kanse har vi en liten fotbollsspelare ;)

Jag hade köpt lite Wii spel till lelle då vi fick ett wii spel av lelles syster med familj. Som vi är så glada över, Maria o David tack......

Av lelle fick jag en Mobil så nu har jag åxå fac o mail i den ;)
Av pappa fick Jag o lelle gå på teater på rosers med Dagotto o co.

På måndagen skulle vi åka till G:a mormor, Min pappa fick ta med barnen dit då jag lelle o svärmor på ett hör var tvugen att besöka akuten, då William var väldigt slö o hade svårt med aningen. Vi trode att de var astma, men de vissade sig efter ett par dagar att de var RS Viruset. På tisdagen blev jag magsjuk, den värsta magsjukan jag varit med om, så jag var tvungen att åka hem o lelle tog över.

På fredagen åkte jag, Mario o Vendela upp till skhlm o firade min pappas kusin som fyllde 50år.
Lelle o William kom hem på fredagen, men då åkte William på Magsjuka o de har han än.... ;(

Så denna nyårsafton fick vi allt hålla oss hemma, men mellan toa besökan o spy torkande körde vi Wii maration o försökte ha trevligt än då.......

Pga av att William har Rs virus får vi inte besöka bla öp. förskolan på 2veckor, o Vendela får inte gå till dagis, då hon kan bära smittan o ge till de små på dagis. Så nu får vi inte träffa små barn, hur aktivera man barnen utan att vara där de finns barn.... hmm de ska bli intressant att se.....


Bilder kommer.......

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0