12/2 2012

Solen sken när vi vacknade, o vi hade plus. Som varmast mot solvägen + 8g. hmm njöt för fullt.
Tog på barnen kläderna o i dag skippade vi vinterkläderna o de blev soft hell jackorna o överdragsbyxor på de stora, o skaljacka, windstoffer o tjockar överdragsbyor o så åkpåsen då. William var ändå alldeles svettig när vi kom hem. Jag som var orolig att de fått för lite kläder.
o så säger de att de ska bli kallare igen. :( Vill ju ha vår........


Gymet i dag, ja de är ju söndag så gjorde ett mindre pass i dag.

10min Cyckel
10min Cross
10min gåband
rygg 3X10 50kg
mage/planka 10sekX3


Mario var med på allt men när han skulle göra Cross så orkade han inte riktigt, stackarna ;)
Så duktig. :) Sen frågar han, mamma blir jag smal nu? jag svara du får starka ben, Ja men jag känner mig lite smalare. Ja vad säger man? Visst går vi på viktkontroller o nu hade Bmit blivet lite mer 1bmi hade de blivit mer sen sist. Men vill ju inte att han ska fundera på de.

Vi fick i allafall en timme egen tid, sen var vi o handlade. Till middag blev de stek med potatisgratäng o grönt.
Pojkarna fick duscha/bada. Vi la William men han vaknade o ville komma upp en stund. Nä ska nu lägga lite barn igen :)

O som så många andra skriv R.I.P Whitney.



Kram



Kommentarer
Postat av: Satu- med 4 barn under 2 år

Va mysigt! :)

2012-02-13 @ 11:54:02
URL: http://mybabydolls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0