Leka!

Nu ikväll då jag skulle lägga William för natten,lägger ner honom i våran säng med nappflaskan, då han säger leka. ;) Jaha han åt upp nappflaskan, men sen fick han vara upp en stund till så han fick leka lite till :)

Vendela var på Upptäckarna i dag, när jag lämnat Mario på skolan och hämtat Vendela gick vi till upptäckarna, påvägg började William hosta, spyr Väling o slem och ett litet löv, han måste ha fått tag i den ifarten, vilken unge va.
När vi kom fram var vi själklart 5min sena, blir så när Vendela hittar massa olika saker att undersöka under vägen o en spyade bäbis. :) Lämnade Vendela o torkade av William. Väll hemma spolade jag av hans allväderset, tanken var att William skulle sova så jag fick något gjort, men icke sa nike.

Åkte upp till Väninana L o kollade in hennes nya lgh, kan säga att jag bundrar henne stort, arbetande, ensamsående till två pojkar, har lyckas dra ut föräldrar ledigheten i 1.5år. Köpt en bostadsrätt 5rum. Grattis, se vad man kan om man vill. :)

Hämtade barnen o Väninan M o hennes dotter F. o åkte till mc donalds. Sen åkte vi o hämtade ut tågbiljetter till skhlm, en "liten" dags utflyckt på måndag.

Lämnade in kläder till bytesmarknaden, skulle kunna lämna mycket mer än mina tvä kassar, men gillar att spara alla barnkläder, men även jag måste inse att efter7år som mamma o tre ungar, så måste man resa ut kläder. Så man kan köpa lite nytt/begagnat.

Barnen lekte i lekparken en stnd även William. Vi handlade de viktigaste på netto, eller de jag fick med på vagnen, måste handla lite mer i morgon, fyller ju år på söndag, o ska bjuda på födelsedags middag taco paj.

Villiam sitter nu själv, utan att man måste oroa sig att han tippar,.
Han sätter sig upp själv, rullar runt för att ta sig fram, vet vad han vill. Men samtidigt väldigt lung och bara följer med på de mesta, blir han arg är de för att ingen välling/mat står o väntar på honom, han har bajsar eller nu vill jag kramas. Så en underbar bebis :)


I morgon blir de en dag med bytesmarknad o städning.


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0