6/9 2011

Ja vad har vi hittat på i dag? Lämnat o hämtat barn, Våran nya granne har nu annlänt o vi gick upp och gjorde husesyn, hans dotter T. och Vendela är kompisar sen innan och de lekte o lekte. Mario hittade massa tvspel o så var han fast. En trevlig eftermiddag.

Ska försöka få i ordning i datarumet/Williams rum, ska till ikea någon gång i oktober och inhandla lite grejer till hans rum, så han kan flytta in i dec/jan. Ska även göra om i Vårat sovrum då, Fick ett tips på Ikea om man hade litet sovrum och vill ha en walk-in-closet. Så ska bara skaffa garderoper och inredning till dem, ta bort luckor o greja, tror de blir kanon. Sen Är vi tyvärr klara med vårat hem. Måste hitta på något annant projekt tror jag.

Ska nu börja min viktnedgång. Så nu ska de bli gym en gång i veckan och Zumba. Så bort med "grav" kilorna här. :)(plus en del mer)
Ska köpa mig en egen present när jag fyller år en motions cyckel, så kan jag cyckla när barnen sover.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0