1September

Då var vi inne i september, min månad. :)


Blir galen på folk som ska tycka, visst ni har eran åsikt varsegod, men hur kan de vara ok att skaffa barn 1 2 och tre? men när man råkar nämna att de skulle vara roligt att ha en till då de är ett hop mellan 2 o 3 då börjar man. Jag vet inte om de blir en 4, om de blir om 1år, 2år 5år ect. Men de vårat liv ok. Nu vet jag en del som tycker de är roligt att vi fundera, o de blir roligt för William att ha ett jämnårig syskon, tänk vad mycket utbyte de kommer att ha.

De är ju liksom inte barn nr 10. o för  er som har 10barn, Grattis, livet är härligt med många barn, även om jag i min vildastefantasi tror att vi ens kommer att få hälften.

Idag kom väninan S o hennes ena dotter Ä på kaffe, alltig trevligt med besök.

Nä har ett kyksåp att städa ur, en maskin med tvätt att trycka på. Laga mat åt mig, Vendela o William. Snart är mario hemma med.


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0