20/10 2011

Hittade ju Robin garderoper på blocket för ett tagsedan. En Gul o En blå. Vet ni hur svåra de är att få tag på nu när Ikea har slutat med dem? Visst finns de på blocket i bland men de försvinner så fort. Men nu så har barnen var sin Robin duddelgarderob, en sidan med hyllor o en med hängar. De bildar nu en vägg mella barnens "rums del" Bilder kommer när allt är klart ;) Så i kväll har vi pysslat med dem, blev inte riktig färdiga, men forsätter i morgon. Men nu har vi tagit bort Barnens bokhylla som stod som vägg förut, så nu letar vi efter någon form av vägghylla. Antigen stringhyllor eller sådana som man sätter i en typ list o "klickar" i hyllorna på. hmm finns i allafall på Jula, man bygger på så många hyllor/korgar man vill. Jaja något att sätta på vägen för böcker och en del lekasaker, som Barnen ska ha över sina sängar, så inga leksaker kommer finnas på golvet utan på väggen eller i lekbackarna "trofast".

Har fixat fram Gardiner som låg  bland gardinerna till Vendelas draperi o hittade ett gammalt tyg jag köpte för hundra årsedan på Jysk som de reade ut, med Mostertruck, dem ska Mario ha som sitt draperi. ÅÅÅ Längtar så tills vi är färdiga med allt, så de slipper så fel grejer på fel plats, som de gör nu.

Willam var så Övertrött för en stund sen men skulle inte sova utan skrek o skrek o skrek. Visst kunde ju ha nattat honom i Våran säng, men nu när han är så rörlig är jag rädd för att han ska ramla ner om inte jag ligger som en mur mot kanten. O hade lite annat att göra innan jag skulle lägga mig. Men efter att jag suttit där en halv timme klappat en skrikade bebis på magen o kinden, så somnade han och de blev så tyst. Å vad de är jobbit o ett mamma hjärta gråter när man inte kan göra annat än att sitta där med en skrikade övertrött bebis.

Nä nu har barnen somnat hundar/katter/kaniner/Marsvin matade.

Mamma ringer så avslutar med bloggade nu....

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0