13/10 11

Så var de en ny dag, vaknade i tid i dag, så vi slapp stressa. Kl 7 fick jag upp Mario, fixade fram frukost, hängde upp tvätten, la in en ny tvätt. Tog med Simon och vi följde med Mario till Skolan. Gick hem plocka i o hur diskmasinen, ska snart sätta på den åxå så fort tvätten är klar :)

Har Beställt en pressent som ska till Min Kusin Pia som fyller 25år på Tisdag, så vi ska ditt på Söndag o njuta av smörgåstårta :)

Var på Gymmet i går, hade med Mario denna gång, o annars tycker jag att de är Vendela som är den busigaste o Mario den lugna men på gymmet är de tvärt om. Han valde Djungelboken, som han såg på en stund sen skulle han promt gå o tjata på mig.......

Mamma varför du inte så i stället? mamma får jag försöka? aggg Tyst unge...... Nä min Älskade lilla stora pojk vill ha saker att göra, så han får annvända hela kroppen, de mår han bra av. Så på kvällen så fick Barnen cyckla bort till coop jag o lelle gick med William i vagen. Så ca2km dit o 2km hem så de blev en promendad på ca 4km. :) Tog bara en halv timme hem. Så jag missade inte En bonde söker fru.

Jo Lelle har ryggskott så han var den Öppna mottagningen i går o fick träffa En sjukgymnast, Men Alvedon ska hjälpa o gymnastik varannan timme, men han får inte lyfta tungt eller böja sig fel, men till jobbet ska han. Ja han får vel lägga sig på jobbet varanan timme mellan spolningen o kemningen då o göra sitt gymapass :)


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0