Skriv!!!

Ser att de är inne en del på min blogg, men ingen komententarer på typ jättelänge.

Vad vill ni att jag skriver om?
Något ni undrar?

Har ju jobbat en del nu så har lixsom inte så mycket att skriva om, Men om ni vill kan jag be min sambo som varit hemma o skriva något inlägg kanse???

Ska få mina troll att sova nu, Willam sov mellan 8-9 nu på kvällen sen tycket han att der räkte, men nu ska jag allt natta honom...

När tycket ni de är dax för eget rum???

Mario var 8-9 månader tror jag o Vendela runt 6månader, har lite ångest nu gällade när Willam ska få sova i sitt rum som står o väntar...... Just nu som endas lekrum......

Ikea blir de snart så barnen ska få någon att stäng av något slag så vi kan sätta upp deras draperi, så de kan "stänga" om sig när de vill vara fred. Sen behövs endel hyllor o backar för här ska vi få ordning.......

Sov Gott o Godnatt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0