4November

Jobbat hela veckan utan onsdag och nu är jag ska jag även jobba mån-tisdag nästa jobba, Vilket betyder Ikea till nästa löning, så vi kan köpa lite hyllor o backar tyger m.m Så vi kan få lite ordning här. :)
När familjen Växer så är förvaring o Smarta lösningar A och O.

William har nu lärt sig ställa sig upp, men står inte utan stöd utan måste hålla sig i något, så står han där. han lånade syrrans dockvagn o tog några steg, så får nu inhandla en lära gåvagn, de är nog lite säkrare ;) Marios var jätte gammal o ramlade i hopp o Vendelas blev körd ute, så dem har jag inte kvar.


En bild från i går, när vi krattade löv. Mina Föräldrar säger att Vendela är en kopia av mig som liten. :)

Första packetet av tre kom nu i dag med Jultidningar. Barnen har sålt för 3olika förlag o fått i hopp följande:
En dvd en kamra o en sminklåda, smiket blir ju till mig o Vendela då :)

Ni som har femåringar där ute, Vendela har börjat ljuga så "bra" (är vel felord) att man inte längre kan se om hon ljuger, hon skyller just nu på Spöket laban och labolina. Så vi har nu bestämt om hon gjordt något fel som hon inte "vågar" erkäna så är de ok att skylla på dessa. Men vill ju inte att de ska vara ok att ljuga heller, även om vi pratar om de o hon ber om ursäkt o så, men hur gör ni?

Hoppas alla får en bra helg, då jag har "lite" (läs massa) tvätt att vika o lägga in, innan jag med får slå på tv....... :) Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0