31 Maj 2011

Så Var sommaren här. I morgon är de ju redan juli. Så snart ska vi vel kunna hänga på stranden igen???
Jag o älsklingen försöker nu planera sommarens aktiviteter.  Vi ska göra några dygns utflykter som kolmården och Astrid lingrensvärd, samt campa ett par dagar, o bara ta de lugnt. Sen står vi i valet att ev. köpa sommarlandkort, men vi vet inte om vi har lust att hänga där hela sommaren heller. Vi velar fram o tillbaka.

I Lördags så blev William Döpt . * WILLIAM Jimmy Mario Ulf* Så nu har han sina namn. *bilder kommer*
Synd bara att alla inte kunde komma o lämnade återbud samma dag. Men vi var ändå ett trevligt gäng av min släkt endas barnens farmor kom från lelles sida. Men min 3av 4 av min morfars bröder kom ända från Gotland/småland. Vilket var jätte trevligt. Även min Moster, hennes dotter med fästman. Min mamma hennes fästman o min lille bror,
Pappa, o mina systrar o bror. Min Kusin hade bakat tre stor goda Smörgåstårtor. Tack Moa♥
City Cross hade fått äran att baka 2tårtor.
William testar lära gå stolen.

I dag tog Mario bort sina stygn, så nu hoppas vi att de inte blir någon mer utväxt.
Utvecklingsamtal för Mario inför 1:an, så nu hoppas vi på att Mario hinner i kap sig själv innan skolstarten. Han är född i slutet av november, vilket gör att han börjar skolan när ha bara är 5,5år William kommer vara 6,5år när han börjar.

Vi åkte sedan ut till pappa o grillade.
Blir så les på 2av mina avelshonor som inte vill ta sig. Sommaren är ju snart slut o de är ju nu jag vill ha ungar inte i höst/Vinter.

Trött kille!

Nu sover alla barnen o lelle är på jobbet nu. Sj ska jag med snart försöka sova efter jag facbookat lite o kollat bloggar.


William har nu fått prova lite rån, majsbågar o Magopuré. Han äter som han aldrig gjort något annat. Så snart magon är slut ska ha få smaka lite potatis med Smör. Någon som har bra tips på barnmat att göra själv???

I morgon funderar vi på att göra en liten utflykt till några bekanta........

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0