21 Maj 2011

Hej!

Nu har mina väninnor åkt hem.Tyvärr kunde inte alla komma men vi var fyra tjejer i allafall. Hade gjort en tackgratäng med kladdkaka till efterrätt. Vi pratade, drack vin och hade de trevligt.
Så nästa gång hopps jag de blir hos dig Marina. ;)

Min andra lillasyster med kille eller vän, framåt kvällen då bussen inte kom förrän efter 12.
lelle tog med sig alla barnen ut till pappa. så de känns lite ensamt nu, ingen bebis :(
Hoppas nu att de kommer hem, vill inte lägga mig själv.


Nu läggs de golv för fullt, de är snart färdiga, o i morgon ska de lägga de sista samt sätta upp listor, då ska jag hämta mitt ekbord som jag hittade hos svärmor när vi städade ur där. Hon tänkte lämna kvar de, men de var jätte finns, förutom en reva som svärmor råkade göra så ska slippa bordet o betsa om de så snart jag kan.

Hoppas allt är bra med er!

Kram
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0