13/5 2011

Fredag den trettonde, kan de börja bättre?! Fast vi hade ju våran otur förra fredagen, så hoppas nu på en lugn fredag.....

Jag o Vendela gick som vanligt till Öp.Förskolan, William sov hela förmiddagen, så jag kunde brå om Vendela lite extra. Vi pälade, degade och var med på Sångsamlingen, fast då var även William med, han satt i en babysitter och kollade med stora ögon när vi sjöng. :) Vendela var lite trilsk, men ingen av hennes vanliga tjejkompisar var där, även om de  fanns andra stora barn.

När vi gick hem mötte Pappa lelle o lillebror/morbror Jimmy oss, fast då var vi nästan hemma. Lelle gick sedan o möte upp Mario, som har börjat gå hem själv nu.

Älskling/pappa och Vendela åkte runt o klippte gräset innan lunch. Vi åt skink-risgratäng. De tog slut o vi tog även fram korv m. bröd till pappan o barnen. Även Jimmy var med, fast han säger varje gång att han inte är hungring så står han där sen. ;)

Ska se om de tänker hålla upp i kväll, då jag ska försöka få med barnen o hundarna bort till någon lekpark.
Sen ska jag överaska barnen med chockladbollar som jag bakat själv. (De går mycket fortare om jag gör dem sj, nu brukar barnen var med, men i dag passade jag på när de lekte i lekrummet. )

Sen väntas fredagsmyyyyyyyys....

Dagen i morgon

8-10 familjen vaknar äter frukost.
10-13 Vi är förmodligen ute vi fint väder annas är vi inne o städar, äter lunch
14-16 forsätter med de vi gjorde innan lunch, packar ner badkläder o fika.
16-18 Avslutning för simskolan o hela familjen får komma o bada.
19...... Åker till farmor sover där till söndag, då vi ska hjälpa henne tömma gården på allt skräp,, innan nya ägaren tillträder.


Hoppas ni alla får en bra fredagkväll!!!
Kram




Kommentarer
Postat av: Me and My Baby Dolls

Hej! Jätte kul att du kommenterade min blogg så att jag hittade till din :) Uppskattas verkligen!

Jo, om jag ska ha lösenordsskyddad blogg så ska jag ge ut mitt lösen till mina trogna läsare ;)



Hur mår ni idag?

Kramar

2011-05-14 @ 15:29:51
URL: http://mybabydolls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0