3 Mars 2011

Torsdag igen då. Veckorna rullar på med stormsteg. William är ju snart 1hel månad.

I går hade 15 plus i solen, men de var härligt med lite sol. Så vi passa på att grilla korv till mellis. Så härligt att kunna vara ute utan att frysa.

Har varit och lämnat Mario på skola idag. Vendela är ju lediga tor o fre. Så hon får se en lite morgon film idag. Ska försöka ta Öppnaförskolan i morgon, så slipper de bli en morgonfilm i morgon med.

Har plockat in Diskamskinen och laddat tvättmaskinen. Kan ju inte köra dem samtidigt, för då rycker de proppar. :)
Damsugit köket och ska snart mata alla fyrbenta.

Vill så gärna komma igång och tränna. Skulle vilja testa Zumba, men ställa mig på gymmet nu och inte har en anning om steg och grejer. Så har jag budat på ett dvd packet på tradera. Har jag tur så får jag de superbillit, då de kostar 499:- att köpa de i webshopper. Har lagt några kronor, så hoppas nu.... De går ut i kväll, och de finns massor ute.


Sovande william igår!!

Lende William...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0