23 Mars 2011

Grattis Mamma på Födelsedagen.

Längtar ut till landet, så de är hemskt. Vill bo på en lite gård inte långt från staden. Där jag kan ha mina ninisar hemma utan att behöva åka ut till pappa. Visst är jag glad att jag får ha dem där, men våre enklare för alla om man hade dem hemma. Tänk att ha en egen trädgård att greja i. Ett eget land med potais, morötter örter m.m.

Sen kom våran roliga hyreshöjning åxå. så nu ska vi betala över 7000kr med start redan nu. Visst har vi en stor men väldigt oplanerad 4:a, skulle hellre kalla de för 2,5 på 107kvm Ena sovrumet som vi har till Lekrum har tre ingångar en från hallen/köket, till Vardagsrumet o en in i barnens sovrum, Vårat sovrum finns en ytterdörr, så de skulle kunna varit en hall.

ja nu har jag gnällt av mig lite.........

Idag var jag hemma med barnen själv, då lelle var på lgh visning med sin mor.
Mario gjorde sin läxa, jag skrev inty på kanniner jag sålt och Vendela gjorde sin "läxa" Tog en promenad.....

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0