22/3 2011

Så skönt att snön är borta, visiligen en del slask. men de är så mycket varmare att de är värt de. Har runt 10grader nu tror jag. :)

Har ätit lunch nudlar sallad skinka o cremfrace inbillar mig att jag åt en nyttig lunch.
William har somnat i mitt knä, nu när jag sitter här vid dator.

Ska snart ner till tvätten, o min stora fråga är ska jag lämna honom i sängen(pappa sover bredvid då han jobbar natt.) ta med honom i sjalen, en chansa att han inte vill äta innan vi går o hämtar syskon, Så jag kan ta på honom och läga han i vagnen. han vaknar nu o käkar, så jag tar någ vagnen.
Då kommer nästa problem, vad är mysigast o inte för varmt/kallt. Overall o filt(ligger på skin) Eller Windstoffen o åkpåsen??? Hatar såna här "mellan perioder" Hur gör ni?

Får fundera......
Ska ju få ordning i Barnen sovrum nu, o sen ut till mina kaniner......


Kram

Längtar tills denna är ute, för då är även barna ute länge....... O de är varm härlig vår......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0