17/3 2011

Så vad kan jag ha hittat på i dag utöver de vanliga?
Älsklingen lämnade på skolan, så lilleman skulle äta, när vi skulle gå och jag var sjuk trött efter nattmatandet.
framåt förmiddagen var vi på lekplatsen, med min Vänina M och hennes dotter F.
Åt lunch, hämtade Mario. Åkte och handlade, lämnade de stora barnen hos morfar. Då jag och lelle skulle vara vittnen på ett bröllop. Min vännina M. har varit ensamstoående till sin dotter. Då de inte fungerade med pappan. Nu har M byt till en tjej. :) Så jag och lelle fick vittna på de första samkönade paret som gifter sig i våran kommun. Vilket var en upplevels, jätte trevlig och vi är så glada att vi fick uppleva detta.

Så Grattis M o I. och tack för en mysig kväll tillsamans med er. och vi ser ifram imot komanande fest och barn. :)




Jag och Lelle ska ju åxå gifta oss om 2-3år. och då blir de kyrkligt. Längtar så........ till vårat budjet bröllop!




Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0