14/3 2011

Sitter här vid datorn jag och min lille William. Ska snart sova men tänkte skriva här först.
Var på Socialkontoret (så heter de va?) i dag och skrivit faderskap och gemensam vårdnad. De var de någ jobbigast jag gjort i hela mitt liv, med tre barn. Eftersom de var på ef. så var ju de stora barnen med. De hade lite olika uppfattningar varför vi var där.
Fast jag förklart flera gånger, vad vi skulle göra, blev de som ja vet inte vad. Tror barnen blev bort byta mellan bilen och kontoret.
Mario fick försig att de fanns lekrum och började med att försöka springa ut från kontoret, till sitt lekland, lyckades dra av Williams blöja, som satt i bilbarnstolen och slå sin syster.
Vendela blev jätte ledsen och ville inte vi skulle skriva på papprena, de var faligt, och grät och försökte hindra oss. Vi var någ inne i max 10min.  Och jag kan lova att jag har aldrig varit med om så jobbiga barn.

Så fort vi var ute var barnen som vanligt igen, fast Vendela var ju fortfarnade ledsen, och ville inte förklara varför.
Av alla ställen skulle detta hända där......

Min lillebror ska ha en veckas praktik i Marios klass, vilket Mario tycker är jätte roligt, och Jimmy är ju bara hans. :)

Såg på En unge i minuten, Måste bara säga att William, var rätt smidig att få ut. Mario och Vendela var dessu värre.
Kan inte fatta att man vill flera ungar efter man fött en, eller två eller tre. Jag måste vara galen.
Man börjar med att tänka när man ser programet och dess mammor som föder, Aldrg mer. Men när väl ungen är ut har man glömt sina tankar, och kan någ tänka sig en till i framtiden. :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0