10/3 2011

Idag har farmor varit här, då vi skulle på möta på Marios skola. Då han har lite svårt med konstrationen. Han är även inpulsiv.

Han blev väg innan och mätt. 129,5 cm o 44kg. Så vi får forsätta fixa med maten. Han har ju svårt att känna sig mät, så vi har koll hur han äter.

Vendela var hemma med farmor. När vi kom hem, var även min lillebror hemma. Han hade slutat tidigare och kom förbi en stund innan han for hem.

Gjord smörgåstårta till Lunch/mellis.

Gjorde Biffar med potatis, sås och grönsaker till middag....

Nu sover alla barn, och i morgon Ska jag gå iväg med Mario till skolan hem, Se till att Vendela äter sin frukost och sen ska Vendela, William och jag till Öppna förskolan, då de är fredag och Nalle gruppen, för lite större barn.

I går var Vendela och Rotade i ett av våra kökskåp. hon fick tag i en receptlåda. Som så klart ramlade i golvet.
Kollade igenom recepten. Se vad jag hittade mellan korten.

De här är jag som liten och min Kära morfar som gick bort den 26/2 2009..... Taget någon gång vid årskiftet 85/86.


Läser runt på olika bloggar och de verkar som hela blogg världen, har börjat tränna. Blir så sugen.....
Har tänk ta fram våra tränings redskap som ligger någon stans och skräppar. Hoppas även på att få en egen dvd box med Zumba.
Får ta tag i de snart..... ;)

Här är en skrattade William och en sovande pappa! :)

Kram.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0