27/6 2011

Sitter är o planera o kollar budjet till våran husvagns semester, vi ska så långt som till Torsö o bromö.

I helgen firade vi medsommar med mina syskon(utom james)  o min pappa vi tog Tåget till lunnsbrun hade med lite fika, o barnen fick var sin liten peng att köpa låter ect för. Mario Vann en Väska med handuk o vattenflaska, han var så lycklig, han dansade runt några gånger sen var han färdig så jag o mario gick runt lite medans min lilla syster Linda forsatte dansa med Vendela. På Lördagen firade vi midsommar med g:a mormor pappa o mina syskon var med. Åt lunch hos mormor innan vi drog vidare till Suntack forsatte firande, häst o vagn körde runt barnen, o de åkte flera gånger. Choklad hjul o lotter även här, barnen fick en liten peng och Vendela vann en Godispåse o något mer som jag inte minns just nu..... Ju just de en litet delfin att bada med. Mario vann inget men fick tröst pris en bamse och hans dag var räddad. Jag van en Skrivbordslampa med gammal still och en chokladbit på chokladhjulet. :) Samma som fredagen dansade bara Linda o Vendela, Sen gic vi som vi alltig gör Tipsrundan, o i mitten blev vi bjudna på fika, som de sålde i byggdegården.

Så 2härliga dagar har vi som vanligt firat Midsommar fast lite kallt för att vara sommar. Fredag hade vi bara 15grader o Lördagen 17-18grader.

Söndag spenderade vi på sommarlandsbad i värmen. :)
Idag hjälpte vi svärmor att flytta lite grejer till lgh.

Hoppas lelles mobil kommer i morgon, så jag kan lägga ut lite bilder....


KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0