22/6 2011

Idag firade vi midsommar med Öppna förskolan, o som vanligt ska de regna. :) Vi hade med oss egen dryck o de bjöd på smarig jorgubbstårta. Men de var så vi kunde forsätta dansa och fika ute. Tidningen tog kort på Vendela så nu hoppas vi att de finns med en bild i morgon eller så.

Vendela har lite svårt att sova, tror hon har lite sommarlandsfeber. Ska ditt själv i morgon med alla ungar. Vi tar bussen kl 9:30 dår försvann min sovmorgon, o kommer förmodligen vara där till 17:00 eller så. Kompisen M o hennes dotter F kommer lite senare för att umgås med oss. Lelle jobbar fredag vilket innebär 15:30-24:00, ja han slipper ju jobba midsommar i allafall.

Vill så gärna flytta, samtidigt som jag aldrig mer vill flytta. Vill ha större, helst på landet på en liten gård, samtidigt som jag vill på Centralt. Ja visst är jag knäpp! :) Så småning om kommer vi behöva större, o speciellt 2 toaletter helst med ett badkar. Men just nu får vi allt bo kvar här i minst 3-4år till har vi som plan, sen hoppas vi kunna köpa ett radhus eller liknade. Eller hitta en gård till hyrköp o hoppas att de inte ändrar sig efter ett år eller så, brukar ju ha den oturen.


Morgon dagen!
8:00 Väcka barn
9:30 bussen till sommarland
10:00 är vi inne.
17:00 åker vi hem o barnen lär ju rejält trötta.
18:00 tvättar diskar packar upp
20:00-22:00 Hoppas jag barnen sover och jag själv går till sängs......

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0