20 Juli 2011

I dag köpte vi sommarlanskort, eftersom vi mest kommer att åka på dags utflykter, o lelle kan ju behöva sin sömn även på sommarlovet. ;) Så idag var vi där en lite stund, för kl 13 var barna anmälda på Djurverkstad, i dag var de Ponny på schemat, jag o lelle åkte hem, lelle blev sjuk, så när jag skulle natta William för hans ef tupplur, sommnade jag med. OPS! 15:20 vaknade jag och barnen slutatade 15:15, så vi fick lite bråttom, men när vi kom dit fanns inga barn, lelles Kompis H ringde han var utanför oss, vi frågade om han såg några barn, o de gjorde han 2barn som gått genom hela stan SJÄLVA!!! Blev lite arg o oroand tänk om något hänt, ringde till de som annornade djurverkstan, de sa att barnen sagt att de fick gå hem. Vad då fick??? Så om en snart 5åring och en 6.5åring säger att de får gå hem själva genom hela stan kollar man inte upp de då?????

Så nu har jag köpt en enklare mobil, som de får ha med sig i morgon, så jag kan ringa dem, om jag skulle bli sen, eller inte hitta dem.

Har haft en trevlig helg med massa att göra, min syster tog Studeten *Grattis Linda*



Nu ska jag natta en övertrött bebis som inte alls vill vara hos sin pappa!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0