14 Juni

Känns som sommaren svisar förbi. Vi är ju redan i mitten av juni.

William har börjat sista i Lära gå stolen en stund, han trycker på knappar och kollar sig runt en stund så jag kan göra något annat , tills han säger till att nu har jag tröttnat.
Han får nu gröt någon gång runt 10-11, framåt ef får han lite frukt och sen lite mat, när vi äter middag, bara lite gran, men så han med kan vara med och äta. Fikar vi brukar han få några majskrokar att smaska på. Vi tycker de är jätte mysigt.

Min lillebror Jimmy är här en stund, imellan två aktiviteter.
Mario kommer snart hem och de är dags att hämta Vendela, i morgon är de hennes sista dag.

Hoppas på fint väder i dag med, även om de regnade i natt. Men nästa vecka ska vi skaffa sommarlandskort och drar då ditt, med några kompisar. Ska bli så skönt att göra något annat, än hämta/lämna, Skola/dagis ja ni vet.

Har funderat lite med dehär med jobb, ska ju vara hemma med William tills han blir runt 3år, då hoppas vi han får plats hos dagmamma. Lelle kommer vara hemma under sommaren, då jag sommarjobbar, för hoppningsvis.

Men skulle vilja ha någon natt eller liknade i veckan, så barnen inte märker av att jag är borta. Men så vi kan få in de lilla extra o gör roliga saker för. De finns ju städjobb, 2tim/dag, skulle vara perfekt, men de finns inte här i skara utan bara i skövde o lidköping. Så typiskt. o de är knappast värt att Pendla för 2 timmar.
Jaja när vi väl kommer ditt, så kan de ju ev, finnas något här med. Vi får se. :)


Hoppas ni får en underbar dag. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0