6 Juli 2011 Mina små bus!

Grattis William 5månader!


Visst blev sidan bra, http://wtfdcdesign.blogspot.com/ om ni åxå vill biffa upp eran blogg.

Nu har mina små hittat på bus, håll på här i köket o plocka i ordning( en mammas och hemmafrus vanliga syssla?
förutom när man sitter här då:))
In genom ytterdörren kom först Mario med Vita armar o efter några sek, även Vendela fast med Vita armar ben o klänning. Vi håller ju på att måla om ett gammalt 50-tal skåp, o ungarna har hittat färgen,,, Nu står de i allafall i duchen, hoppas nu att de kan låta bli färgen, tills jag har målat färdigt. Tuvärr så funkade inte den färgen vi hade utan de bruna lyste igenom som gult. Så måste införskaffa bättre färg till mammapengen kommer in.

Var på Bvc i dag, skulle varit där 9:30 men kl 10:30 ringer telefonen o bvc sköterskan frågar om jag är på g. William brukar vakna vid 8, o jag hade ändå ställt 3 larm på mobilen. Fast i natt vaknade han kl 5 och skulle ha mat, så de var någ därför ingen vaknade vid 8. Så på med barnen och väcka lelle o iväg. Så här blev resultatet:

Vikt: 8300gran

Längd:
71cm

Huvud: 44cm


Var tog min lilla bebis i vägen??? Han fick två sprutor åxå, så nu får vi se om febern kommer.

Längtar så tills lelle har pappaledigt nästa vecka, då ska vi ut med husvagen ett par dagar. Ska bli så skönt att komma bort lite.  Han är pappaledig 2veckor o semester 4Veckor!!!! Så då är familjen samlad.

Kram


Mario typ 8-9månader ?

Vendela runt 7-8-9månader

William 5månader

Visst ser man likheten???



Kommentarer
Postat av: marina

Hihi gumman,e inte färgen det är fel på.Du måste slipa och grunda först!:)

kramar

2011-07-06 @ 21:23:53
URL: http://www.mynewhome-mynewlife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0