31/1 2011

Så de blev ingen Januari bebis om h*n inte tänker ploppa ut inom 1.5tim.
Har förvärkar till o från varje dag......Min sen händer inget.
I går firade vi min Lilla Kusin som fyllde 20år. Grattis Moa!!!!!

När vi åkte hem. Så svände vi in på Ica för att hyra film. De Kostar bara 10kr. Som vi täkte se när barnen somnat. Lelle Springer in själv, då får jag värsta värken och tänker nu är de på g. Den håller i sig i ca2-3min. När vi är hemma en kvart senar får jag en ny stark värk, o säger till lennart  - De blir någ ingen film om de ska forsätta så här och jag är till 99% Säker att de är riktiga värkar....... Men sen kommer ingen mer starka värkar utan bara förvärkar..... Varför ?????

Så i dag har de forsatt så "bara" Vanlig förvärkar o inget mer. :(

Vendela är ledig från dagis i dag, Så vi åt Pizza på Pizzeria, så hon fick lite mamma o pappa tid.
Måste få in Marios mamma o pappa tid med snart.........

I morgon har vi tid 13:30 på Mvc hoppas då att jag öppnat mig något mer och livmoder tappen är utplonad o mjuk....


Kram.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0