27/1 2011

Ingen bebis än......
De ända folk frågar nu för tiden är om de kommit någon bebis.....

Barna är på dagis/skolan just nu, o planen är att diskmaskinen ska fyllas o diskas, tvätt ska sorteras o hängas, samt förbereda för nästa tvätt. (Här kan vi inte köra båda maskinerna samtidigt, för då går de proppar)

Älskling och Vendela ska Besikta bilen i dag, och jag och Mario ska till frisören, skulle med vilja klippa mig, men tar han först så får vi se. Tänkte även kolla om de finns någon rea kvar i stan, nu när mina pengar kommit in. Inte överdrivet mycket, ska ju få dem att räcka hela månaden, men de löser sig någ.......

Någon som kommer i håg hur mycket blöjor de går åt på en mån? Skulle ju varit skönt att minnas de så man kan köpa på sig, men vågar ju inte köpa för många små blöjor, våre ju dumt om de blir blöjor stående.  :)

Ska hämta hem havre o hö till kaniner och Marsvin i dag. Sen ut till Pappa och fixa hos mina kaniner där....
Så dumt att inte ha dem hemma.

Hämtade min Tens på Mvc i dag. En bedövning medtod som ger små elstötar eller något, försökte testa i går, men blev mäst sur när jag inte fick den att fungera. Ska försöka i dag igen.....

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0