20 Januari

9dagar till Bf..... Så långt o ännu så närma.......

Har konstant huvdvärk mistänker migrän, inget hjälper, endast en kall handuk lindrar.........

Barnen ser på Bollebomba, o jag har fortfarande tvättstugan, våran tvättmasin fungerar men en vajer som håller gummit på plats har hoppat ur och har inte lyckats med detta ännu, så jag bokade tvätt stugan, när jag insett att mitt berg inte tvättar sig själv, men med konstant huvdvärk o trötthet har jag haft tvätt stugan i tre dagar.... Blir färdig nu i kväll, med lite hjälp hoppas jag. :)

Var på äventyrs badet Skövde i Månadags, med kompisen M och hennes Dotter F. Barnen hade jätte kul, åkte i ruchanderna och badade i vågorma.......


Nä nu orkar jag inte skriva mer och min handuk har blivit "varm" så moste kylla den, för att orka natta barnen......


Hej på er....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0