14Januari 2010

Bf kommer närmare, men ändå så långt bort.....
Har förrvärkar mellan varven, men sen händer inget mer... Vill ju ha riktiga värkar, så jag kan träffa de lilla miraklet.
Har i prinsip varit gravid sen November -09, Så de börjar bli lång längtan. Fick ju missfall i våras, men blev gravid efter en månad, för er som undrar.

Samtidigt är jag så rädd, att lillen inte blir, vågar inte hoppas riktigt, fast jag känner hur liten sparkar och lever.
Så fort de är lungt i magen blir jag orolig att något hänt........
Ja vi får hoppas att de blir bra till slut.......


I dag var Vendelas lediga dag, så hon var hemma hemma, medans Mario var i Skolan. Vi tog in den bärbara dvd och såg på Toy story 3. Gissa vem som somnade, jo jag, Vendela såg nog filmen 2ggr innan jag vaknade till, för att fixa lite Lunch till henne och mig. Sen var de bara att gå o hämta Mario, som slutade för dagen.

När vi kom hem lyckades de bli ännu enToy story3, då Mario var så trött efter skolan. Lagade lite tidig middag, då Älskling ska till Jobbet redan kl 16:00 i dag, som alla fredagar. De som är posetivt är ju att han kommer hem till 01:00 Så han behöver ju inte sova hela dagen i morgon. :)

I dag hade vi storstädning i lekrummet, sortera leksaker, Torka golven, la på "nya" eller tvättade barnmattor på golvet. Så nu är de fint i ett rum i allafall. Byta bort Jul gardinerna, mot barngardiner...........

Får forsätta städa bort Julen i morgon.....Då vi är två vuxna.... Nu är jag så trött igen.......
Barnen har fått lite chips och algrens bilar som de knappra i sig till Barnkanalen, så ska jag ta ut hundarna igen, innan de är dags för Let´s dance..... Jag och barnen brukar se de första dansarna, sen står tv på och man kollar lite bland......

Kram på er!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0