25/2 11

Jag o Vendela hade klipp tid kl 9:00. Så på vägen dit gick vi till Ica, köpte lite fika o tidning till Vendela då de inte kunde klippa oss samtidigt. Hade även rabbatt på blöjor, så inhandlade även de. Tog ut mitt efterlängtade packet från Ellos med kläder till mig :) Så nu slipper jag bara gå i mamma kläder. :) Väl hos frisören sov William, så jag klippte mig först, ifall han skulle vakna. Vendela roade sig själv, med en leksaks låda, sin tidning och sin fika. Sen Var de Vendelas tur o de blev kort, då hon klippt sig själv för ett tagsedan, så nu är de jämt o fint.
William sov hela tiden.

Handlade lite till på netto, och torget, En hood tröja till lelle och en till Mario. Vendela fick en Pippi tröja och William en dregelhaklapp. (För framtiden)

Väl hemma, så ringde jag Min bror jimmy, han slutar tidigt på fredgar och brukar komma hit en sväng då. Han var så gullig att han även hämtade hem Mario, så vi slapp dra ut allt igen. :)

Lunchen/mellis ( ja berående på villket barn) Skulle vart på Mc donalds, men vi fick rycka in o hjälpa en äldre herre som kolapast utanför vårat så han kom med i ambulansen. Lelle börjar ju jobba redan vid 16 på fredagar så de fick bli hämtmat från donnan.

Tänk var tiden går fort, barna växer så de knakar. Letade lite bilder i datorn sen barna var mindre, hade ju inte denna dator då, men hade allt lite bilder.....

Marios dop! Här 3månader!

Mario Ca 8mån

Mario ca2år

Mario ca 3år

Vendela bebis någon månad

Vendela 9mån ?

Vendela

Vendela ca 7mån???

Visst är de lika?? Rosa kläder på Mario eller blåa på Vendela. Någon skillnad???? Och visst är William en kopia av Sina syskon?!

Nä nu ska jag försöka få ordning på mina stora som börjar bli trötta efter en lån vecka.

I morgon blir de kalas För kompisen Emil som fyller 5år *Grattis*

Kram










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0