11 Agusti 2011


Vi började dagen med att de de lungt, jag o MArio gick o handlade lite på morgonen, kom hem barnen satte på någon film..... Så frukosten blev rätt sen i dag med. Måste få ordning på lite rutiner nu när allt ska rulla på igen om 1,5vecka.  Pappa kom vi fikade, han busade med barnen, tog en promenad där vi lekte alla stora som små.

Jag tvättar o har okuperat tvättstugan o den är bokat i morgon så måste bli färdig i kväll......
Barnen hjälper pappa att städa ur våra g:a bil en sedan som ståt i två år då vi fick våra kombi. Men nu ska båda säljas o ersättat av en 7sittsig.....




Williams första gungning, han skrattade o tyckte de var roligt här har han hittat något att titta på. :)

Just de jag har kommit in på högskolan, så ska nu läsa en kurs till Hösten, barnrytmik, tänkte de kunde ju vara bra att ha som barnskötar som jag annars vikar som.....





Alla våra hjärtan!!!!
Ska nu försöka få med familjen på en lång promenad nu i kväll...


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0