10 Agusti 2011

Sitter här framför datorn, klockan är över tolv, Så de är vel ny dag då.
Även denna dag spenderades utanför hemmet, svärmor kom hem efter en vecka i min svägerskas o familjs stuga.
Så vi handlade med henne och åt sedan middag hemma hos henne, köttfärsås o makaroner som jag o Mario gjorde i ordning....
Bloggar nu i från vårat nya datarum/dockvrå, Kommer så småning om bli rätt mysigt här. Barnas rum är nu äntligen klart, ska bara en sväng på ikea i höst o införskaffa en ny taklampa o lite hyller till de rummet. Finns säkert mer så vi får göra upp en lista tror jag.......
Sen är även planen att dra ner till ullared med några vänner, men de bli i slutet av hösten innan jul.....

Så kul att göra om här hemma, kommer bli så bra när alla rum är klara......

Ja ni får kolla lite snett, men detta kort är taget för 2årsedan. Hösten 2009. Visst är de fina, våra små barn!!!!!!!



Min lilla gosse i gåår när vi var hos hans g:a moster. :)


Nä ska kolla på vårat fina väder nu, de öser ner o är kallt. :( Riktigt höstväder




Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0