8 April 2011

Dagen började som vanligt stressigt. William var extra hungrig i natt, anaras har han sovet bra tag utan att äta, men nu så......

Mario var trött och ville inte gå upp, fast han sov innan 8. Men barnen är visst extra trötta nu. Kan de vara solen tro?
Älskligen var så snäll och körde honom till skolan, så han inte skulle bli allt för sen.
Sen körde han även till Öp.Förskolan, innan han gick hem o la sig. Vi kom nu en halvtimme tidigt, så de blev lite väntan. Men snart var vi inne och tre Vänner med sina barn var där. Även om de var rätt lugnt i börja, blev snart ljudnivån hög, när antal föräldrar och barn ökande. William sov så lugnt i sin liggkorg.

Vi gick sedan hem. Lämnade barnen hemma, för att istället ta med hundarna och hämtade Mario.
Jimmy, min lillebror tog följe med hem. Jag började laga mat fuskade lite i dag och de blev biffar med rödbetsallad i. (något rött i allafall) Makaronerna råkade jag bräna, då William skulle ha mat. Har inte bränt makaroner på flera år. Men nu så. Hällde i ost o matlagningsgrädde samt creme frase för att dölja, och jag tror de funka för ingen sa något om mina brända makaroner.

Har haft ont i magen nu hela eftermiddag, så gick o villa lite med William, och barnen lekte ute. Efter enstund kom mario inspringade.
- Mamma Vendela har somnat ute.
Fick gå ut och få min sovade dotter att komma in.
De lekte inne i stället, och jag skulle göra choklad puddig, och vet ni vad? jag brände den med. Hmm Men vi hade såna påsar (fusk) så de fick bli de i stället.

Magen ville inte ge sig, så jag gick o villa lite till. Strax efter 8 kom barnen in och ville ha fredagsmys. :)
Mario gjorde varma makor.
Gjorde ordning varit glas med  o`boy till och vi såg talang. Efter programet gick barnen och la sig. Snart är de även min o Williams tur.

Hoppas magen kan ge sig, ska ju på Vårens sista bytetsmarknad i morgon. Hoppas kunna hitta billiga shorts, kjolar, linnen och Pyamas till William, då alla är urväxta och hittar ingen som passar i alla mina klädlådor. :)

Sorterade Marios Garderop i dag och flyttade över en del kläder, som min Lillebror James ska få.
Slängde även de trasiga, kan inte fatta varför de trasiga kommer in i gaderopen för att sedan bli liggande?!?

Väntar hem älskligen nu, Slutar om 3timmar (kl 00:30) Sover någ då.
Fint men blåsigt i morgon med. :) :(

Ev. Ska vi träffa Vänninan T. och hennes busugar E, R o R.
Ibland är hennes gubbe även med, hoppas de, då jag nästan alltig har med min. Så slipper lelle följa vårat snack o ha koll på ungar. :)



Vill även Säga Grattis Till Min Vännina Marina som äntligen fått lite jobb. Här är hennes blog
http://mynewhome-mynewlife.blogspot.com/


Kram och God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0