7 April 2011

Sol, blåst, sol och blåst.....

Jag, Vendela, o William gick till Öppna förskolan, Vendela gnällde lite att de var långt, men hon gick o gick. :)
När vi kom ditt så var de mest babysar där. Men snart kom Vänninan V. o hennes 2 barn. A o A. Senare kom Väninan C och hennes barn L och A. O efter yttlgare en stund kom M o hennes F. Barnen leket så finnt, inget bråk utan alla var så glada. Så massa stora barn :)

Nu äntligen är barnas sovrum äntligen klart. Han även sortera ut alla försmå kläder från Vendelas gaderop, en hel flyttlåda.... Vad ska jag nu göra med dessa kläder???? Får soretera ut sen till bytesmarknaden i höst :)

När jag även höll på plockade jag ner alla Vinterkläder, utan vantar o mössor, får ta de lite senare... Så nu hoppas vi att våren håller sig. :)

Barnen har redan lagt sig, Vendela somnade lite efter 4, så undrar när hon tänker vakna tro??? Är lite rädd för att hon fått något Virus.
Mario kom upp nu efter villat en stund.....

I ugnen står köttfärslimpa med potatis. Ska koka lite grönsaker och göra en sås snart.

I morgon händer.......

7:00-8:00 Väcker Mario, ger frukost och springer till skolan.
8:00-9:00 Vendela frukost om hon inte åt med Mario, Går till Öppna förskolan.
9:15-12:00 är på öppnaförskolan
13:00 Hämtar hem Mario.
14:30 Gör tidig Middag.
15:20 lelle åker till jobbet
16:00-20:00 Städar tvättar fixar inför fredagsmys med bl.a Pockorn o Saft.
Nattar barn................

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0