5 April 2011

Så var denna dag slut igen.
Jag gick och hämtade barnen i dag. 2 hundar och en vagn. Jättefint väder var när vi gick. Mario kom och möte mej, påkläd och klar. :) Vi gick ner igen och hämtade Vendela på dagis. På vägen hem blåste de. Uch
När vi kom hem bakade vi scons till mellis. Sen gick Mario o la sig, trodde ju inte han skulle somna men de var jättesvårt att få liv i honom till middagen kl 18:00. I dag serverades potatisbullar fläsk o löksås, samt lite grönt.

Lelle var med trött. så sängen som ska upp på vinden är bara halvt bort plockad. Men får försöka hinna med de i morgon. Vi gick sedan allihop på en kvällspromenad, innan de var dags att låta barnen ducha och lägga sig.

Nu sover de allihop,lelle är på jobbet Men William vaknar någ snart och ska ha käk. Sen ska jag läsa färdigt (tror jag) min bok, som jag skrev om en annan dag.

Så här ser morgon dagen ut:

6:45 Väcker barnen och de görs sig klara. ammar
8:00 Mario är i skolan.
8:45 Vendela är på dagis.
9:15 Jag är hemma tvättar (har tvättstugan) lakan och handukar M.M Disken
10:00- 11:00 Rast :) Internet, o villar....
11:00 tvätt
12:45 Ammar. Går upp till skolan och dagis
14:00 -15:00 Handlar
15:00 Hos min väninna hennes fru o barn.
17:00 hemma för att fixa inför kvällen o nattning.
20:00-22 Barna sover..... Egen tid och fix med de sista i tvätten.

och som vanligt plock o städ....

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0