26/4 2011

När vi lämnat Mario o Vendela på Skola/dagis, tog vi våran "dejt" Frukost på Mc donald. Visst är vi romatiska va? hahha ;)

Sen gick vi till Skopunken o köpte 3 sandaler (betalde för2) Ett par Vita till mig o ett par Svart till lelle. Vendela fick Grattis paret, då vi köpte sandaler till barnen i höstas när de reade ut dessa, men Vendelas fötter att växt mer än planerat, så hon fick nu ett par till. ;) Mario har redan 2 som sitter jätte bra, så Pepper Peppar är vi nu färdiga med sko/klädes inköpen, iallafall till hösten.

Efter han vi även han med att handla åxå åkte vi till Barnes Morfar fixade middag till Moster Madde Morbror Jimmy Moster linda o Morfar då. Gav kaninerna gjorde rent, hittade ungar i Nuttans bur. Hmm De år förmodligen fel pappa till dem, då jag inte hunnit fixa någon ny avelhane. Gick en promenad innan vi får hem, barnen ser nu på Hello Kitty filmen, får se vad de tycker om den nu......

Visst är de härligt när barnen är ute hela dagarna och leker i stället för att sitta inne. Man slipper tjata o ha koll på tv. ;)

Just de William försöker nu sträcka sig uppåt, "pratar" o vill vara med mer. Visst är de roligt?!

Nu Ska jag sova för jag är så trött..... Värmen tro???? Ska även väcka lelle som ska till jobbet nu.

Min dag i morgon

6:45-8:00 Väcker Mario o ser till att han kommer till skola, mät och påkläd ;)
8:00- 8:45 Gör samma med Vendela
8:45- 13:00 Är hos Väninnan S o fikar, hämtar Vendela o Mario
14:30 Går över till Väninan T o Hennes barn E, R o R så de får leka en stund.
17:00-18:00 fixar Middag o gör i ordning för kvällen ( Något med färs Tacos eller kålsoppa. Vad tycker ni???)
20:00 Barna är i säng, o jag fixar lite innan de är dax för mig att nanna.

Där i mellan är de tvätt, disk, blöjbyte o Amning som står på Menyn.!!


Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0