19/4 2011

Farmor kom imorse med lite fikabröd o så. Hon stannade en stund, Vi fikade/sen frukost.  De är ju Posklov!
Jag tog in tvätten, barna lekte o efter en stund cyklade hon hem.

Jag lagade Lunch Makaroner o falukorv.
Sen packade vi ihop och åkte till badet, badade en stund, åkte o handlade, lagade middag, Plommon späckad karre med ungstekt potis halvor o Wokgrönsaker.

Nu ligger barnen till sägs och väntar på en ny dag i morgon.
Vi ska till Öppna förskolan, där de är påsk. Kommer förmodligen ha med mig en påskkärrin, påskgubbe och en liten kykling. :)

I går fick 3av mina nisar nya hem. Så nu har bara 2kvar som snart ska bli leverade. Sen ska jag hämta hem en mellenrudshane, så de kan bli små mellerund ungar i sommar, samt lämna mina 2avels gottisar, hos en annan hanne.Så 3kullar är planerde i sommar.

Hoppas ni har haft en bra dag värmen.....

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0