14 April 2011

Sitter nu här med min lilla William, han ska sova nu, men vill inte sova själv. Så vi lägger oss i hop sen. :) Nej bebisar kan inte bli bortskämda! :)

Idag när Mario Cyklat till skolan som vanligt, tog jag Vendela o William bussen till Kyrkans mamma Barn grupp. Tvuärr finns den inte här eftersom de är för få föräldrar, alla går till Öp. förskolan. Men vi tycker de är roligt att variera oss lite. :) Synd bara att de bara var små 1-2åringar där. Men Vendela tycket de var roligt att vara älst. Får se om vi dra ditt nästa gång. När vi kom hem hämtade vi Mario. Kom hem kokade ägg som barna fick måla för att sedan äta till melis. Vi han även med att sätta massa Tomatplantor, så nu får vi se om de kommer upp något om 8-10dagar.

Vi var även en vända till tippen, innan vi åkte hem för att städa Jippi!
Jag tog sedan barnen och hundarna på en promenad till lekparken, innan middagen.

Dagens: Makaroner o stekt falukorv samt grönsaker.....

I morgon tar jag o mina "små" till öppna förskolan en stund på förrmidagen.
Min Farmor, barnens G.a farmor kommer förbi en stund på eftermiddagen i morgon.
även barnens farmor kommer förbi i morgon och blir kvar till på lördag, allt detta blev bestämt hugd fluxs i kväll, och jag som tänkte ta de lungt. :)



Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0