29/9 2010

Här har de hunnits med mycket. I helgen Fyllde jag 25år. Så lite släkt och vänner var här o firade mig. Bakade tårtor o laga mat halva dan.

I söndags var de möbeldagar i tibro så ditt tog vi en tripp, Måste ditt tidigare nästa gång, då mycket var slut. Men fick med mig 2st 2pack med hyllor för 95:- St, ordinare pris log runt 1100-1200,så där kännade vi ju en slant. har inte fått upp alla hyllorna än men 2 ska st ska sto under projekton duken med dvd o spel tänkte vi. De två andra ska ställas backar i o in barnens rum.

På måndagen var i Göteborg, så då var vi ju tvungna att åka till ikea. ;) Vendela fick ett litet bord att ha framför sin lilla köksoffa, båda fick varsin enkel vägg hylla. Samt lite smått o gått. Vi åt även lunch på ikea. Sen åkte vi till unverseum, vilket barnen tyckte var mycket roligare :). Vi hade även med en väninas ena son, så de var full rulle.

I dag på praktiken hade jag såna förvärkar som inte vill ge sig, så ringde barnmorskan som tycket jag skulle ringa till gyn. Men de tog nästa halva dagen att komma fram, fast man stod ett i kön. När jag äntligen kom fram så skulle jag till förlosningen. Fick en tid att åka dit, så Älsklingen fick hämta mig efter barnen, men med 2 trötta o oroliga barn i väntrummet, så fick Älsklingen åka med dem till Farmor, när han kom tillbaka hade jag redan fått min kontroll o de vissade sig att jag hade Sammandragningar och en förkortad livmodertapp. Så är nu sjukskriven till den 11:e o får inte stressa, lyfta tungt, fysiks ansträngade (vad de nu är)) Samt villa regelbundet, de missade någ att de inte var mitt första utan tredje, men jag ska föröka göra som de säger. Fick en ny tid till nästa vecka. Hoppas de har blivit bätter men inte som de känna nu.

I morgon ska jag på vanlig kontroll på Mvc, så då får vi se vad dom säger.


Ne nu ska jag fixa lite mat, Så ha de så bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0