15 September 2010

Har hunnit med en del på förrmiddagen mellan hostan o snorrpapper. Lagt in en diskmaskin, damsugit i köket, men damsugaren la av efter halva så fick soppa, de sista. Så nu står även damsugare på min måste lista. Snikarn kom precis innan jag skulle trampa i väg o hämta ungar. Han fick jobba ostört.

Tänk att fast man är sjuk, så är de jag som ska fixa hämtingar o lämningar. Var är min rätt till villa tro? När vi kom hem hade vi fyra nya, eller ja begnade luckor uppsatta, väntat sen Agusti 2009, men nu är de uppe. Väntar på de andra luckorna nu, då dessa är i furu o resten är vita. Bättre sent än aldrig :)

Fått Mario att skura skåpsluckorna nu. Han tycker de är roligt så varför inte?

Ska till svärmor en stund, så vovvarna får gå ut i skogen, o en av pappan i husets bilprojekt ska till skroten. Han skulle fixa en gammal bil för så där 3år sen, men inget är gjort så nu har jag övertallat honom till att lämna den där den hör hemma.


Bebisen sparkar o grejar, så häligt mellan förvärkarna att allt är ok!
Är i vecka 20 nu, så fostret har blivit ett barn.

Ska se om jag kan ladda upp någon bild min mina Älsklingar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0