14September!

Så var man redan i mitten av September. Vad hände med sommaren tro?

Har varit sjuk en vecka snart. Denna försyldning vill liksom inte ge sig. Jobbade i fredags på min praktikplats. Sen blev jag sämre på helgen, O både i går i dag o i morgon har jag fått massa sms om vikarie på olika dagis. Varför just nu när man är sjuk??

Mario var på Skattsökarna i dag. De är typ som kyrkansbarntimmar kan jag tro. Medans jag var o hostade på teori lektionen. :)
Måste ju ha körkort snart. Hoppas på de innan bebben kommer.
Eftersom Vi hoppas att vårnadsbidraget blir kvar efter valet, så har vi planer på att jag är hemma dessa tre år o när de behövs vikarie enstaka dagar så får pappan i huset vara hemma.
Då kan de ju vara skönt att kunna ta sig någon stanns även om min kära man inte kan köra.

Snikarna har varit här o mät lite för skåpsluckorna i köket. Varit utan i ett år nu, så hoppas att vi får dem snart. Tänk att de ska ta över en månad att byta en dörr. De grejar men blir liksom aldrig färdiga. Man skulle ha eget hus, så skulle man slippa vänta på sånt.

Nä ska någ försöka sova lite. Fick Vendela i säng i någolunda tid i dag. Just måndag brukar vara svåra, då hon inte varit på dagis sen i tordags. Men i kväll var hon någ trött.

Har ni några frågor får ni gärna ställa dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0