6Oktober 2010

Har varit på koll och allt är bra med bebben. Har nu blivit sjukskriven på halvtid, så ska kämpa mig igenom mina dagar på praktiken, om de godkänner att jag endast är där 15tim i veckan då jag ska söka jobb5tim.

Följer en blogg http://cimarosa.blogg.se/ En tjej som ska få sitt första barn o är 16år. De har nu åkt in på Förlossningen. Konstigt man har följt en blogg i snart 9mån, och hennes pojkvänns. Fast man aldrig träffat henne är man så nyfiken och undrar hur de går. Visst är de konstigt?!

Gick o hämtade barnen nu, när jag är hemma, annars gör ju Älsklingen de. Fast han tar ju bilen :) En annan får ju gå typ 2-3km men de är rätt skönt, förutom magen som ska dra i hopp sig o göra ont. Men men nu ska jag inte gnälla. :)

Var på mammagruppen i går. En grupp för mammor i olika åldra med sina barn de åxå i olika åldrar. barnen leker o vi äter kvällsmat i hopp. Något som Öppna förskolan har. Där i allafall var de en ny Mamma idag, med sin 8mån son, Som hon fick i v.25 tror jag de var. Känns skönt att veta att man kan rädda om man skulle få så tidigt. :) Fast jag hoppas att bebisen väntar till minst v. 30 innan h*n vill ut.


Nä nu ska jag se färdigt på Bonden söker fru :)

Ha de bra där ut!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0