4/10 2010

Var på arbetsförmedlingen i dag o fixade mitt aktivitetsstödsblankett, så nu kan jag få pengar denna månad med!


Var på Förlossningen i lördags, då jag hade sådana förvärkar som gjorde ont o inte ville ge sig. Vet inte om de har med saken att göra men jag tror de. Läkaren var manlig o han hittade inget konstigt, utan allt var som de skulle i normal gravitet, sa han. O livmoderhalsen var inte alls för kortade längre, han trodde jag hade haft en samandragning sist de mäte o därför var den förkortad förra kontrollen. När jag frågade om de ända som hjälper är vila, när jag får så onda förväkar. Så såg han frågande ut o säger: Vila? har de sagt de? Nä du kan göra vad du vill!

Va då vad jag vill ha ?? Jag ont kan jag vel inte göra så mycket mer än försöka härda ut o sätta/läga mig ner????

Ja ja, ska ju på koll på onsdag, får se vad de säger då.

Fick besök av en vännina T. o hennes 3 huliganer :)
Just när jag skulle ge mig själv en välförtjänt pause framför Jims värld???!! Ja ja bara gå ut o ta med barnen så de kan leka. Fint o härligt väder var de ju. ;)

Älskar den serien Jims värld. Jag och min man brukar skoja o säga att de är vi. Jag Skulle älska att ha de som dem. Tänk att vara hemma o ta hand om barnen själv, se dem växa upp o samtidigt få vara chef i hemmet, en dröm som jag hoppas kommer att börja med denna, föräldraledigheten o forsätta länge. ;) Visst de blir "lite" pengar mindre, men barnen är ju snart stora o då kan jag ju jobba senare.


Nä ska se om barnen sover, den stora lär gör de men inte den lilla! Ska ändå ta en runda o kolla över detta.

Kram på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0