24/10-10

Var på Vedelas dagis i går. De var familjefest och de som ville kunde ta med en matträtt från sitt hemland.
Så jag gjorde lite kålsoppa o tog med :) De vad mat från Afrika, Albaninen o Asien. Jätte spännade att testa olika mat från världen.

Sen åkte vi till Väninan T. För att fira 2av hennes barn som fyllde år. Tvärre var de några som inte kunde i helgen på barnkalaset, men Våra barn hade jättkul o lekte. Barna fick korv med bröd och Vi vuxna fick Hemma bakt Smörgås tårta. Jätte gott. Något jag själv måste testa nästa gång vi har kalas här. :)

På Kvällen såg vi på film, när vi kom hem o jag bakade en pizza, som vi åt till filmen.

Idag försöker vi städa o har även bokat tvättstugan, då våran läcker. Ska ringa i morgon o be vaktmästaren eller hyresvärlden kolla på detta.

Snart åker vi ut till min far och våran kaninuppfödning. Barnen leker snällt i Vendelas rum. Ska snart bryta så vi kan åka iväg men väntar lite. ;)

Kram på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0