18/10 210

Ny dag, ny vecka.

Har varit på praktiken i dag. Vi var med barnen i Skogen hela fm fram till lunch. Sen på Fritids var vi ute efter mellanmålet i skogen på ef. Så i dag har jag varit ute jätte mycket. :)

Fast dessa förvärkar släpper inte ett dugg, Börjar när jag går över till fritids o håller i sig större delen av kvällen. :(

Pratade med min barnmorska i dag, ännu ett urinprov vill de ha in. Har visst blanda flora av bakterier visade mitt förra urinprov. Vad betyder de någon som vet????????
Har även fått en tid nästa fredag till läkaren, min halvtidssjukskrivning går ut i morgon. O de kan vel inte sjukskriva bakat i tiden om hon nu förlänger????
Har lite fp för Vendela som jag kan mixa lite med, så jag får in lite pengar i allafall.

Handlad med familjen när jag kom hem, städade, plocka in diskmaskinen och tvättmaskin.
Nu har jag bara ett barn att natta. Eller jag vi la henne vid 19 o hon sover inte än. Hon har jätte svårt att somna på kvällarna. Vad ska vi göra åt detta??? Upp tidigt i morgon då de är frukost på dagis som gäller.

Ska försöka sova lite nu. Pappa var här en sväng på kaffe för en stund sedan! Alltid lika trevligt när han kommer, även om de brukar bli lite sent ibland :) han har ett vanligt heltids jobb samt djur o mark att sköta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0