12 Oktober 2010

Lång dag i dag. När älsklingen kom hem väckte vi barnen, försökte få i Mario frukost, men som vanligt sitter han i bilen med en smörgås.

Lilla syster får ju frukost på dagis, när de är tisdag. Tog med kängor, vinterjacka, fuskpolo mössa, samt tjockmössa o tjockvantar. Som får hänga på dagis fall de är riktigt kallt på morgonen, när de är ute o leker. Så svårt nu o veta hur de blir under dagen. Fundera på att även ställa ett par tenniskor åxå. Så när vi går till dagis (Onsdagar o torsdagar) Då har hon ju känger, när vi går. Vi har ju ett par minus grader på mornana. När barnen är lämnade åker vi hem och jag äter själv en snabb frukost. Innan bussen går vid 8:45 till min praktik. När sen älsklingen kommer o hämtar så jag o Vendela kommer till mamma gruppen i någolunda tid, o Mario till skattsökarna. (Typ kyrkis)

När vi äntligen är hemma väntas läggning. Så Tisdagar har blivit en långdag.

I morgon är de bara hämtning o Lämning som gäller. Kanse hinner jag villa mellan tvätt o diskmaskinen :) Kan ju inte köra dem samtidigt, då gåt en propp.


hej på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0