Bakat och städat!

Tog ett röj i barnens rum idag eller kväll?! När ska barnen lära sig städa själva?

Plockade upp en miljon leksaker, fast jag har tagit bort leksaker, som de kan "byta" med sen, så finns de alltigt massor i deras rum. Våttorkat och damsugit.

Bakat matbröd då allt var slut. Har börjat använda min matberedare, vilket gör en jätte bra deg. ;)

Mario var på Bio med sin ena moster i dag. Då passade jag och Vendela på att baka chokladbollar. De är de ända de bakar. När man frågar vad de vill baka. Ingen fantasi där inte :)

Magen växer och sparkar hela natten, och så fort man gör något mår man illa. Skulle jag inte gjort de i början av graviteten??? Tydligen så ska de börja nu. :(

Ska försöka sova snart, då jag aldrig tycks somna in på natten utan mer åt morgon kvisten, tur man har stora barn, som kan se tv en stund eller leka själva, så mamma kan villa lite innan man måste upp och fixa frukost.

Även om de kan fixa den med. Så vill man ju gärna äta tillsamans. ;)

Kram på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0