3 November

Hittade lite frågor att bidriva tiden med.  Som jag hittade 2 andra blogar jag följer.


1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 – vad står där?

När jag var 15år började jag åka tåg.......

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

Dator skärmen.

3. Vad var det senaste du såg på tv?

Bondeb söker fru.

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:

22:00

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

Städar

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?

Var ute med hundarna och barn så de fick leka av sig runt 15:00

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?

Bloggar och fac.

8. Vad har du på dig?

Mitt Ior nattline

9. Drömde du något inatt?

Ja

10. När skrattade du senast?

30min sedan

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

Tavlor , ljushållar med ljus en stor solfjäder kort på barnen.

12. Har du sett något konstigt på sistone?

ja

13. Vad tycker du om den här utmaningen?


Tidsfördrivande o roligt att svara på konstiga frågor.


14. Vilken var den senaste film du såg?

Tingeling


15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?

Köpa stort hus, Nya bilar, En resa för min kära familj.


16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.

Svårt, Orora mig jämt för mina barn, har de i skola/dagis.


17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?

Alla skulle ha rätt till ett värdigt liv.

18. Tycker du om att dansa?


Skulle gärna börja med Afro dans.

19. George Bush?

ja du vad ska man säga???

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?

De dom heter. Fundera nu på ett till. Förslag någon???

22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?

Självklart.

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?


Att jag har levt ett bra liv o är välkommen. Blev lite konstigt

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?

Alla som vill :)


Blev lite konstigt med texten, men orkar inte sätta mig in i hur man ändra ljust nu! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0