17/11 2010

Blir så arg på försäkringskassan. Här har man lämnat in papper i tid, sjukintyg,ect ect. Kollade så alla papper var inne så de inte fattades något. Skulle få pengar i dag. Men de har inte kommit något. Går först in på kontoret i stan, som ser att någon har kollat på papprena den 12, men inte fattat beslut än. Nehä ?? Varför? ingen som vet. De skriver in att jag vill bli kontaktad. Ingen ringer, så jag ringer dem, o frågar. Där sitter en tjej låter inte alls gamal, o kollar en stund, o säger de ringer ju om de är något, lite sådär småsur för att jag kontaktat dem själv. Frågar om de är försenat eller om de fattats något papper?!! Men åter igen, Ja de kontaktar ju dig om de är något. Blir så sur. Vill ju veta varför de är sena men fick inte något svar på de.

Fick nu brev från dem där de vill ha in nya papper. Men förstår inte varför, samt att de även har frågor om förra perioden, som jag redan fått pengar för. Blir alldeles snurrig!

På de ska vi ju ha kalas i helgen, som tur är kommer ju barnbidraget in. Men de skulle ju behövas dessa pengar då man vänatats sig, dem. Måste till Arbetförmedligen i morgon samt försäkringskassan, o reda ut dessa.


Blir så galen, är halvtid sjukskriven o vabbade i Måndas samt kommer få göra de i morgon då lilla är sjuk. Undra om de ska krånglas där med ?????

Läs på allt med fk just nu!!!!



Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0