12November 2010

Så var de fredag igen. I dag är de ju bara Mario som ska iväg till skolan, då Vendela är ledig på fredagar.

Vendela såg Tingeling på Morgonen. Eller som hon säger plingling. :)

Ja la in diskmaskinen och plockade lite. Sen var de dags att Hämta Mario från skolan. Vendela följde med denna gång, o våran cocker simon så de tog lite tid. Men vi var ändå där ett par minuter innan de slutade. När vi skulle gå Var han jätte arg för att han inte fick leka med kompisen D. Men jag ville ha lite lungt nu i min trötthets dvala o varje fredag är jag ju själv så...... Men vi bestämde att D. fick komma på Måndag i stället. Sen gick vi hem i snö slasket.

När vi kom hem var min "stora" lille bror hemma, han slutar 12 på fredag o de går ingen buss, så i bland tittar han in här då han har egen nyckel. Lagade mat, väkte sambon, vi åt.  Älskling åkte o jobbade. Barnen var jätte trötta så vi läste sagor och sen fick de välja en film.... Gissa vilken????? jo Tingeling. Efter film gick vi ut med hundarna. O nu är de jätte över trötta o bara stoja runt.

Ska försöka natta dem nu, innan jag tar ett röj i köket, som jag skulle gjort i fm, men hade inte orken då.

Bakat chokladbollar har vi även hunnit med, som varje fredag.......

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0