17Juli 2010

Ännu en dag har gått på denna härliga o varma sommaren. Ja jag har varit jätte dålig på att blogg, måste börja med de nu.

Har varit på semester på Härliga Gotland, älskar de stället.

Sen har de kommit in en ny ras i min kaningård. Mellerudskanin. Den är jätte utrotningshotat, pricis som Gotlanskaninen, fast värre. Har en vuxen Gotlandhona som vill komma till nya ägare. Vit med svarta stänk.


Vi ska ha barn i Januari och hoppas nu att de ska gå bra denna gången.

I dag har vi bakat bröd o daim till lördagsgodiset. De öste ner när vi kom hem från handligen, så jag spring ner med min tvätt i källaren för att torktumlaren( Den hängde ute :) I källaren att de de regnat in och vi hade pol i källaren, lite fel ställer bara så medan min älskling försökte torka upp all vatten kom hyresvärden med sin son o hjälpte till. Jag fick sortera de som låg i lådorna på golvet, så på månda får vi åka till tippen med en hel del som blev förstört.

Min ena lilla syster kom på besök och gissa om barnen blev glada, vi spelade spel o hade mysigt. När barna såg på sin kvällsfilm så vi på Dina Mina o Våra. Jätte bra film tycker jag.

Ska natta min prinssea ingen som tycker de är tråkit att sova i sin säng :) Så får försöka läsa en saga till o stoppa om henne o hoppas på de bästa. Sen får jag forsätta med städningen. Just de mina damsugspåsar är slut o pengarna kommer in på Tisdag, Så får försöka sopa.

Fest i stan igen, hoppas bara att ingen tänker ha efter fest. Vi hör allt i vårat sovrum vad som sägs på grannes ballkong. Ja just vi har ju flyttat igen, då våran då varnde hyresvärd kom på att de ville på i vårat hus.


Ska försöka skriva mer i morgon. Måste komma i håg att köpa minneskort läsare till datorn så att jag kan lägga upp kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0