Nyårsafton 2010

Så var detta året snart slut.
Pappa mina systra o bror kommer, i kväll och ska fira med oss. Så ännu en gång ska vi laga något gått.....

Igår var min Moster här, hennes två döttrar och deras pojkvänner/fästmän. En av dem är i allafall förlovad.
Vi åt byte julklappar och hade de trevligt.

Barnens kusin T kom även. Han och Vendela leker jätte bra i hop, T är född i maj och Vendela är född i agusti samma år. Deras mamma friade till Pappan i julas så nu var T gifta tagen, så varför inte fria till Vendela.?? Så nu har de byt ringar, gullungarna. :)

I onsdags fira vi jul med lelles syster M hennes blivade man D och barnen A och T. Vi var hos svärmor och hade de mysigt med mat, lek o julkappsöppning.


I går fick jag en påminelse hur ont de gör att föda barn huu. Fick en jättestark värk, som som tur var bara blev en. Men kan säga att de kändes. Vill ju helst inte föda innan nyår.

Magen de växer och växer, kan snart inte röra mig som jag vill. Vaknar när jag måste vända mig om på natten, o så ligger de en liten tjej så nära hon kan, så kommer liksom ingen stans. väcker lelle som får gå upp flytta på den lilla damen, så jag kan vända sida, hu tur att de bara är en liten tid kvar....

Vagnen är tvättad, sängen till vis del hoppskruvad, fattas några skruvar, som vi måste hitta snarast, så jag kan vara lung. Men har bädat, med de nya bädsetet vi köpt. Skinet från ikea ligger i. spjälsäng skyddet. Så nu börjar jag känna mig klar. Bara babyskyddet kvar. Sålde den, till en kompis när vi fick missfallet i våras. Skulle köpt en annans kompis babyskydd men hennes pojken använder den än...... Så vi får se......

Barnen leker så fint i lekrummet, med sina nya Leksaker.........
Får gå och kolla till dem nu......

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0